travel

Ikuti Langkah Ini Bagi Mengelakkan Tudung Cepat Rosak !

Ikuti langkah ini bagi mengelakkan tudung cepat rosak ! Korang frust tak bila beli tudung pakai sekali dua dah rosak?Haa..sape yang pernah mengalami situasi kemurung apabila tudung feveret korang rosak disebakan pin, saterika atau pun mesin basuh ? Tambah derita apabila tudung tu memang korang berangan nak pakai masa event. Nak cantik tiba-tiba bencana datang …

Ikuti Langkah Ini Bagi Mengelakkan Tudung Cepat Rosak ! Read More »

10 Langkah Dapatkan Gambar Cantik Ketika Travel

10 Langkah Dapatkan Gambar Cantik Ketika Travel 10 Langkah Dapatkan Gambar Cantik Ketika Travel. Seronoknya bercuti ke negara orang kan? Sambil makan angin boleh bergambar buat kenangan! 1.Dapatkan info Dapatkan info yang cukup sebelum travel. Google tempat-tempat menarik yang bakal anda kunjungi, kenalpasti cuaca, baju yang sesuai dan peralatan yang perlu dibawa. Takde lah nanti …

10 Langkah Dapatkan Gambar Cantik Ketika Travel Read More »

Scroll to Top