Tudung Bawal Terkini 2018 / 2019 dari Scarfsweethoney

Tudung Bawal Terkini 2018 / 2019 dari Scarfsweethoney

 

Siapa suka pakai tudung bawal terkini? Kak fa sukaaaa lagi lagi bila tahu Scarfsweethoney ada keluarkan chiffon bawal tudung bawal terkini 2018 /2019 kut! Tudung bawal ni ada keistimewaannya tersendiri tau iaitu pemakainya akan kelihatan muda 10 tahun ha siapa taknak weh haha.

Tudung Bawal Terkini

Cuba tengok koleksi terbaru Scarfsweethoney ni iaitu Ellney. Cantik kan? 10 kali cantik apabila digayakan oleh wanita secantik Cik Puan.
Peminat tudung terkini 2018 (klik sahaja) mesti baca artikel yang Kak Fa kongsikan ni ya.

“Ramai yang puji saya nampak lebih muda dari usia. Betul kak Fa tak tipu. Dengan diamond stone berbentuk aurora bertambah unik bawal instant” – Puan Asiah

Tudung Bawal Terkini 2018 2019

Kenapa saya kena ada Ellney tudung bawal terkini 2018/ 2019 dari Scarfsweethoney ini? Kak Fa ada banyak sebab kukuh kenapa Cik Puan kena ada beberapa pasang tudung bawal chiffon dengan aurora design ini.

Sebab Pertama Pakai Tudung Bawal #1

Sarung dua kali je dah siap!
Memang itulah keistimewaan Tudung Instant Cepat Sarung Scarfsweethoney sejak 2012. Taknak biarkan kaun wanita terpaksa berlama-lama di depan cermin hanya untuk ‘mengadun’ atau melilit tudung.

Sudahlah bersungguh-sungguh ‘buat’ tudung tapi masih tak kemas. Nanti kawan di pejabat tegur pakai bawal macam budak sekolah.
Memanglah kita nak kelihatan muda tapi taknak lah sampai baya sekolah haha!

Pakai Tudung Bawal Terkini Scarfsweethoney Ellney ni MENYELESAIKAN MASALAH lama bersiap, kurang 15 saat dah cantik meletup tau.

Hanya dua kali sarung, dah jadi! Macam MAGIK JE.
Cantik pula tu jadinya.

Sebab kedua pakai tudung bawal #2

Tudung Scarfsweethoney ni semuanya pinless- tanpa perlukan sebatang pin mahupun kerongsang!
Ok, Cik Puan semua dah boleh simpan pin-pin dan kerongsang yang bahaya kalau letak merata-rata. Berapa kali sepanjang perkahwinan ni kita dengar encik suami mengadu terjumpa pin di sini sana dalam kawasan kereta dan rumah hanya bagi memastikan isteri dia cantik jelita?
Kini tiada lagi aduan terjumpa pin dari ahli keluarga.

 

Ibu-ibu yang selalu keliru kenapa kerongsang dirumah asyik hilang (seolah-olah pulang ke kedai asal mereka kan?) pun dah boleh menarik nafas lega kerana tudung bawal terkini 2018/2019 dari Scarfsweethoney ini tak memerlukan sebarang pin atau kerongsang.

 

Tudung Bawal Terkini 2018 2019

 

Sebab ketiga Puan-Puan kena pakai tudung bawal #3

 

Rasanya hampir semua kita bertudung bawal masa di sekolah dan di universiti dulu kan. Jadi secara tak langsung bila orang nampak kita pakai tudung bawal cantik sangat dari Scarfsweethoney terus semua orang setuju yang kita nampak muda walaupun mereka tak pernah sekolej dengan kita dulu!

Kalau yang 30-an dah kelihatan macam 20-an.
Kalau Puan-Puan lingkungan usian 20-an, sekali imbas bila pakai tudung bawal terkini dari Scarfsweethoney ni orang ingat belasan tahun!

 

Sebab keempat mesti pakai tudung bawal cantik dari Scarfsweethoney #4

Seperti sedia maklum, material Scarfsweethoney dari high quality heavy chiffon supaya memudahkan ianya terletak kemas di bahu Puan-Puan. Dalam masa yang sama ia juga lembut di bahagian flare membuatkan si pemakai tak rasa rimas dan sentiasa kelihatan cantik pastinya.

Sebab kelima #5 memilih tudung bawal instant Scarfsweethoney

 

 

Tudung bawal instant ni ada pearl charm di bahagian hujung tudung yang berfungsi sebagai pemberat supaya nbila Puan-Puan sarung, tudung initerus terletak. Disamping itu pearl charm ini turut menambahkan imej eksklusif kepada penggayanya.

BUTIK SCARFSWEETHONEY SG BESI

58-1 Jalan Tasik Utama 5
Medan Niaga Tasik Damai
57000 Sg Besi Kuala Lumpur
Waze Apps : SCARFSWEETHONEY
(Sederet KLINIK KESIHATAN SG BESI)
Naik Tangga Sebelah Baby Shop
Operation Hours : Setiap Hari 11 Pagi – 8 Malam

BUTIK SCARFSWEETHONEY BANDAR BARU BANGI
7-57-02 Jalan Medan Pusat Bandar 8A
Bangi Sentral Bandar Baru Bangi Selangor
(SEDERET BUTIK SITI KHADIJAH)
Naik Lif Atas Butik Lara Nour
Operation Hours : Setiap Sabtu & Ahad 10 Pagi – 7 Petang

Follow Facebook Scarfsweethoney Pakar Tudung Bawal Terkini Klik Disini.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Scroll to Top